Kundeløsninger
CIBT og datterselskapet Visumservice er stolte over å betjene kunder i en lang rekke ulike bransjer. Mer enn 10 millioner reisende har benyttet våre tjenester for å skaffe visum til sine reiser, til nesten alle land i verden.
Vi leverer skreddersydde og fleksible løsninger til organisasjoner av alle størrelser, som er tilpasset deres ulike behov. Fra internasjonale konserner til lokale småbedrifter og innenfor alle type bransjer - inkludert cruiseselskap, turoperatører og reiseselskaper. Organisasjoner som benytter CIBT og datterselskapet Visumservice, kan tilby sine ansatte og kunder et komplett utvalg av tjenester som legger til rette for rask og enkel administrasjon av utenlandsreiser. Vi har verktøyene, erfaringen og det globale nettverket som er nødvendig for å håndtere byråkrati på en effektiv måte og framskynde behandling og levering av visum.
Skreddersydde tjenester fra CIBTvisas kan inkludere:
- Kundeservice og -støtte. Raske, effektive og kunnskapsrike visum- og legaliseringseksperter er tilgjengelige 8 timer om dagen.
- Ledelsesrapportering. CIBTvisas kan tilby detaljert rapportering av en klients kontoaktivitet, slik at klientene får en bedre forståelse av sine totale visum- og legaliseringsutgifter.
- Viktige varsler. CIBTvisas gir deg beskjed om viktige oppdateringer angående innreise krav og reise informasjon.
- Tjenester på stedet. CIBTvisas kan lære opp og plassere personell der bedriften din er, eller betjene forretningsbehovene dine med et eget støtteteam for bedriften ved vårt eget kontor.
- Egne kontoansvarlige. For store klienter kan CIBTvisas utnevne en egen kontoansvarlig som vil være ansvarlig for forretningsforholdet. Denne erfarne medarbeideren hos CIBTvisas vil være ansvarlig for å håndtere saker på dine vegne til din fulle tilfredshet.
- Unike tjenester. CIBTvisas har et omfattende utvalg av unike reisetjenester, fra «samme dag»-behandling og levering sent på kvelden, til levering på flyplass m.m. Vi streber etter å gi en uovertruffen service som oppfyller våre klienters mange reiserelaterte behov.
- Fellesmerket nettportal. CIBTvisas kan skreddersy nettsiden som brukes av en klients ansatte eller kunder, slik at den viser klientens varemerke og inkluderer spesielle meldinger.
- Ordresporing i sanntid. De reisende får en automatisk e-post når søknaden deres er mottatt av CIBTvisas, innsendt til den utstedende myndigheten, og på vei tilbake. Det nettbaserte sporingsverktøyet fra CIBTvisas gir brukere tilgang til status- og sporingsdata i sanntid for søknader som er under behandling.