Kundeløsninger

CIBT og datterselskapet Visumservice er stolte over å betjene kunder i en lang rekke ulike bransjer.  Over 10 millioner reisende har brukt tjenestene våre til å få de nødvendige visumene til nesten alle land i verden. 

Vi leverer skreddersydde og fleksible løsninger til organisasjoner av alle størrelser, tilpasset deres ulike behov – fra verdens største konserner til småbedrifter – og til alle typer bransjer, inkludert cruiseselskap, turoperatører og reisesselskaper. Organisasjoner som benytter CIBT og datterselskapet Visumservice, kan tilby sine ansatte og kunder et komplett utvalg av tjenester som legger til rette for rask og enkel administrasjon av utenlandsreiser.  Vi har verktøyene, erfaringen og det globale nettverket som er nødvendig for å håndtere byråkrati på en effektiv måte og framskynde behandling og levering av visum.

Skreddersydde tjenester fra CIBTvisas kan inkludere:

  1. Kundeservice og -støtte. Raske, effektive og kunnskapsrike visum- og legaliseringseksperter er tilgjengelige 12 timer om dagen.
  2. Ledelsesrapportering.  CIBTvisas kan tilby detaljert rapportering av en klients kontoaktivitet, slik at klientene får en bedre forståelse av sine totale visum- og legaliseringsutgifter.
  3. Viktige varsler.  CIBTvisas gir deg beskjed om viktige oppdateringer i forhold til reisekrav og -opplysninger.
  4. Tjenester på stedet.  CIBTvisas kan lære opp og plassere personell der bedriften din er, eller betjene forretningsbehovene dine med et eget støtteteam for bedriften ved vårt eget kontor.
  5. Egne kontoansvarlige.  For store klienter kan CIBTvisas utnevne en egen kontoansvarlig som vil være ansvarlig for forretningsforholdet.  Denne erfarne medarbeideren hos CIBTvisas vil være ansvarlig for å håndtere saker på dine vegne til din fulle tilfredshet.
  6. Unike tjenester.  CIBTvisas har et omfattende utvalg av unike reisetjenester, fra «samme dag»-behandling og levering sent på kvelden, til levering på flyplass m.m.  Vi streber etter å gi en uovertruffen service som oppfyller våre klienters mange reiserelaterte behov.
  7. Fellesmerket nettportal.  CIBTvisas kan skreddersy nettsiden som brukes av en klients ansatte eller kunder, slik at den viser klientens varemerke og inkluderer spesielle meldinger.
  8. Ordresporing i sanntid.  De reisende får en automatisk e-post når søknaden deres er mottatt av CIBTvisas, innsendt til den utstedende myndigheten, og på vei tilbake. Det nettbaserte sporingsverktøyet fra CIBTvisas gir brukere tilgang til status- og sporingsdata i sanntid for søknader som er under behandling.

Velg CIBTvisas

Raskt.  CIBTvisas er den raskeste måten å få visum på.

Enkelt.  CIBTvisas kan hjelpe.  Visumekspertene våre er tilgjengelige på telefon eller e-post.

Sikkert. CIBTvisas har den høyeste bransjestandarden for datasikkerhet.

Digital fototjeneste

Den digitale fototjenesten fra CIBTvisas er en perfekt måte å levere inn et digitalt passfoto til visumsøknaden din på. Bare last opp bildet ditt, og foto-ekspertene våre sørger for at det oppfyller kravene som stilles for søknaden din før det skrives ut og sendes til ambassaden.

Les mer

Premium Priority

Ikke risiker dine reiseplaner. En dedikert Premium Priority spesialist vil håndtere hele prosessen fra start til slutt, med ekspertisen som er nødvendig for å forsikre at din søknad blir godkjent så raskt som mulig. Opplev servicen og tryggheten med vår Premium Priority Tjeneste.

Les mer